Onze school

Eén van de grootste scholen van Nederland!

Soms schrikken ouders van de schoolgrootte als ze ons leerlingenaantal horen. Mensen die onze school bezoeken zijn vaak aangenaam verrast door de rust die er heerst op school.  Men ervaart een duidelijke structuur, dat is voor zowel kinderen, als ouders en leerkrachten heel fijn. Voelt u zich welkom om dit zelf te komen ervaren!

Een grote school zijn, heeft zeker voordelen. Wij hebben een aantal disciplines in huis en kunnen onze leerlingen een aantal extra’s bieden, die wij ons kunnen veroorloven. Denk hierbij aan:

• Een eigen plusklas, het Groeilab, exclusief voor leerlingen van onze school.
  • Vakleerkrachten voor drama en bewegingsonderwijs.
  • Rots en Watertrainers, waarbij we inzetten op sociaal emotionele ontwikkeling.
  • Voor leerlingen, die gebruik maken van School MaatWerk Arrangement (SMA) vanuit SWV RiBa hebben we expertise in de school om deze leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeften te begeleiden.